• يکشنبه ١٣ اسفند ١٤٠٢-١٧:٣١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٥٢٨
به مناسبت هفته سازمان های مردم نهاد

یک هفته بازدید نیم بها از اماکن گردشگری و تاریخی تهران برای تشکل های مردمی

به پیشنهاد سید احمد علوی، رئیس ستاد سمن‌های شورای شهر تهران، به مدت یک هفته بازدید از اماکن گردشگری و تاریخی تهران برای تشکل های مردمی، نیم‌بها شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، هفته جاری، در تقویم جهانی هفته سازمان های مردم نهاد (NGO) نامگذاری شده است و در کشورهای مختلف این هفته به گرامیداشت گروه های مردمی، خیریه ها، تشکل های محلی و ... اختصاص پیدا کرده است. در ایران نیز این هفته سالها است از سوی نهادهای مختلف متولی و حمایت کننده از تشکل ها گرامی داشته می‌شود.
بر همین مبنا، به پیشنهاد سید احمد علوی، رئیس ستاد سمن های شورای شهر، بازدید نیم بها به مدت یک هفته از اماکن گردشگری و تاریخی شهر تهران که در اختیار شهرداری تهران است؛ برای تشکل های مردمی به تصویب رسید. تشکل های مردمی، خیریه ها، گروه های جهادی، تشکل های محلی و سمن های شهر تهران که عدد آنها به بیش از ۴۰۰۰ تشکل می رسد؛ به همراه مخاطبان و جامعه هدف آنها می توانند به مدت یک هفته از این فرصت استفاده کنند.
تشکل های مردمی جهت استفاده از این فرصت می توانند جهت اخذ راهنمایی و هماهنگی های لازم از طریق تلفن: ۵۱۰۴۰۰۰۰ با ستاد سمن های شهر تهران تماس بگیرند.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: